شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر ضرورت توسعه همکاری های حوزه و آموزش وپرورش و برگزاری جلسات گفتگو بین معلمان و فضلای حوزه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش وپرورش قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، گفت: موضوع آموزش وپرورش برای مبلغین و مربیان نباید مختص یک هفته و یا یک ماه باشد، بلکه باید در طول سال و به طور مستمنر دنبال شود. در این زمینه کار گروهی از افراد متخصص تشکیل شود و به یاری اعضای کمیته همکاری حوزه و آموزش وپرورش بیاید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حوزه های علمیه و آموزش وپرورش دو بازوی توانمند هستند که اگر روابط و همکاری آنها توسعه یابد می توانند تاثیرگذاری قابل توجهی بر روی نسل نوجوان و جوان داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز همکاری این دو نهاد در عرصه های مختلف به ویژه اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس جدی است و مورد استقبال خانواده های دانش آموزان قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین همچنین برگزاری دوره های دانش افزایی، جلسات گفتگو بین معلمان و فضلای حوزه، وحدت بیشتر این دو نهاد تربیتی، معرفی استعدادهای دارای خمیر مایه دینی و مذهبی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، آشنا سازی دانش آموزان با سبک زندگی طلبگی، و ... بخش از اهداف اصلی حوزه علمیه قزوین  برشمرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha