شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عاشورا

حوزه/ عضو انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: بی شک یکی از عواملی که به نشر و ترویج پیام ناب نهضت عاشورا کمک می کند، ارتقای سواد رسانه ای افراد جامعه است.

علی صابری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه »، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: پیام ناب و صریح نهضت عاشورای سیدالشهدا(ع) در درجه اول بندگی خدا و تسلیم نشدن در برابر غیرخدا و سپس تلاش همه جانبه برای اصلاح جامعه ست و لذا شعار محوری امام حسین(ع) در این قیام، "هیهات مناالذله" است.

وی افزود: ذلت در برابر طاغوت و استکبار به هیچ وجه در قاموس نهضت حسینی نمی گنجد و از این رو، کسانی که محب و عزادار امام حسین(ع) هستند باید به تاسی از مولا و ارباب خود، آزاده  و شجاع و غیور باشند و در برابر دشمنان، سر خم نکنند.

این محقق و پژوهشگر فضای مجازی همچنین گفت: ما از طریق بستر فضای مجازی و با تأکید بیش از پیش بر مقوله سواد رسانه ای، ضمن آن که به شبهات دشمن در زمینه عاشورا و قیام امام حسین(ع) پاسخ می دهیم، می بایست شرایطی فراهم کنیم که باور و اعتقاد مردم و جوانان به مباحث دینی روز به روز بیشتر شده و تعمیق مطلوبی پیدا کند که اگر این گونه شد در سایه بصیرت دینی و ولایی، دشمن در مقابل ما راه به جایی نمی برد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha