سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آژانس گردشگری کره: بیش از 1 میلیون گردشگر مسلمان به این کشور می آیند

حوزه/ در حالی که در نیمه نخست سال جاری بیش از 511 هزار گردشگر مسلمان از کره جنوبی بازدید کرده اند، آژانس گردشگری این کشور ابراز امیدواری کرد که این روند تا پایان سال ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از yna، آژانس گردشگری کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کرد، با افزایش توجهات به فرهنگ کره و جاذبه های گردشگری، انتظار می رود بیش از 1 میلیون گردشگر مسلمان امسال از کشور بازدید کنند.

سازمان گردشگری کره اعلام کرد که در نیمه نخست سال جاری بیش از 511 هزار جهانگرد مسلمان از این کشور بازدید کردند که این افزایش 9.8% نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. اگر این روند ادامه یابد ، پیش بینی می شود که امسال تعداد گردشگران مسلمان به 1 میلیون نفر برسد.

براساس اطلاعات دولت کره جنوبی، تعداد مسلمانانی که از این کشور بازدید می کنند ، به طور پیوسته از 870 هزار نفر  در سال 2017 به 970 هزار نفر در سال 2018 افزایش یافته است.

گردشگران مسلمان به دلیل علاقه زیاد به فرهنگ پاپ کره و گردشگری پزشک ، به عنوان یکی از سریعترین بخش سفر گردشگری در کره جنوبی محسوب می شوند.

دولت و شرکت های خصوصی نیز در تلاشند تا ورود گردشگران مسلمان به کشورشان را افزایش دهند، که پس از حذف شدن گردشگران چینی به دلایل اختلافات سیاسی هم اکنون  به منبع جدید رشد صنعت گردشگری کره جنوبی تبدیل شده اند.

با این حال ، کره جنوبی برای جذب بازدید کنندگان مسلمان ، باید به طور مؤثر و سریع امکانات مختلفی را تامین کند تا بتواند نیازهای خاص آنها را برآورده کند و محیط مسلمان پسندی برای آنان به وجود آورد. گردشگران مسلمان گوشت خوک یا مشروبات الکلی مصرف نمی کنند و کره جنوبی نیاز است رستوران های حلال و اسلامی را در کشورش افزایش دهد و با وجود افزایش تقاضاها هنوز تعداد کمی از تولیدکنندگان غذایی نیازهای حلال گردشگران را تامین می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملیکا IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    0 0
    خبر جالبی بود ممنون