جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: برخی افراد از روی شیطنت و یا از روی بی آگاهی طعنه هایی به طلاب می زنند و می خواهند آنان را در این مسیر دلسرد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، عصر امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: کسانی که به عنوان طلبه قدم در مدارس علمیه می گذارند هم در برابر خداوند متعال و هم در برابر مردم و جامعه مسئولیت سنگینی دارند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه طلبگی امام زمان (عج) فرصتی بی نظیر از سوی خداوند به همه طلاب است، گفت: در این جهان کسانی باید باشند که دستورات الهی را به جامعه بشری انتقال دهند و شما امروز همان افراد هستید که از سوی خداوند و امام زمان (عج) انتخاب شده اید.

حجت الاسلام محمودی افزود: خوشبختانه امکانات مورد نیاز برای تحصیل بهتر در این مدرسه مهیاست و همچنین از اساتید مجرب و باعلم و تقوا برخوردارید، بنابراین باید بتوانید یک مبلغ خوب و قوی برای دین اسلام باشید.

این استاد حوزوی ادامه داد: بی شک برخی افراد از روی شیطنت و یا از روی بی آگاهی طعنه هایی به شما طلاب می زنند که می خواهند شما را در این مسیر دلسرد کنید، ولی هرگز به حرف های بی پایه و اساس این افراد توجه نکنید و تنها به خداوند متعال تکیه نمایید.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به لزوم شناخت بهتر بزرگان دین توسط طلاب، گفت:  بزرگان بسیاری داریم که آثار ارزشمندی از خود برای ما و آیندگان باقی گذاشته اند، لذا باید بتوانیم که از این گنجینه های معنوی نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم از آنها برای توسعه و نشر بیشتر دین مبین اسلام در سطح جامعه امروزی که زیر آماج حملات فرهنگی معاندان و دشمنان خارجی و داخلی است نهایت استفاده را ببریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود عنوان داشت:  برای آشنایی بهتر و کامل تر با اصول دینی و شناخت بهتر فرق ضاله بایسته و لازم است که همه شما آثار گرانقدر بزرگانی همانند شهید علامه مرتضی مطهری را مطالعه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha