جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سرهنگ زبیدی ، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان

حوزه/ سرهنگ زبیدی، کمک به محرومان را اولویت اصلی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه دانست و گفت: ما در تلاشیم تا با کمک مردم، بسیج و البته دولت، باری را از دوش مردم محروم و سیل‌زده خوزستان برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سرهنگ یونس زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در آیین اهداء یک‌صد جهیزیه به جوانان مناطق محروم و سیل‌زده خوزستان، با بیان اینکه امروز در روزشمار هفته دفاع مقدس به نام پژوهش، معرفت، جوانان و سربازان نام‌گذاری شده است، اظهارداشت: به مناسبت این روز، یک‌صد سری جهیزیه برای زوج‌های جوان کم برخوردار تهیه و میان مناطق سیل‌زده استان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، کمک به محرومان را اولویت اصلی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه دانست و تصریح کرد: ما در تلاشیم تا با کمک مردم، بسیج و البته دولت، باری را از دوش مردم محروم و سیل‌زده خوزستان برداریم.

وی با بیان اینکه شعار هفته دفاع مقدس سال جاری «ما پیروزیم» است، گفت: این کلمه، یک شعار پر مغزی است؛ چراکه در سال جاری شاهد پیروزی‌های متعددی نظیر ساقط کردن پهباد آمریکایی و مشت محکم حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی بودیم.

سرهنگ زبیدی، با اشاره به حمله پهبادی انصارالله یمن، به تأسیسات نفتی عربستان، تصریح کرد: همچنین پاسخ کوبنده انصارالله به عربستان سعودی و همچنین حمله موشکی به تأسیسات پتروشیمی این کشور، مشت محکم دیگری بود که بر دهان زورگویان بود تا دیگر گمان نکنند جبهه انقلاب در مقابل تهدیدها و حملات، ساکت می‌ماند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در پایان با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع و پای‌کار انقلاب است، اذعان داشت: اقتدار نیروهای مسلح در رژه ۳۱ شهریور بار دیگر توانمندی و قدرت نظامی را برای تمامی دشمنان مخابره کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha