شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار با مبلغین وروحانیون

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: اربعین یک مسئله فراملی محسوب می شود، چرا که تاثیرگذاری و جاذبه امام حسین (ع) در این گردهمایی نقش محوری دارد و این همان عشق به امام حسین (ع) و آرمان هایش را تداعی می کند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز در گردهمایی روحانیون و مبلغین شهرستان بویین زهرا که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین، گفت: در هیچ کدام از مناسبت های جهانی، جمعیتی به این گستردگی وجود ندارد و نقطه قوت جهان اسلام است.

وی اظهارکرد: این حجم جمعیت از سراسر دنیا به خصوص از ایران و عراق درچند سال گذشته حرکتی بزرگ را خلق کرده و تاثیر زیادی در اتحاد مسلمانان داشته و بستر نزدیک شدن کشورهای منطقه و فرامنطقه ای را فراهم کرده است.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: موضوع اربعین یک مسئله فراملی محسوب می شود، چرا که تاثیرگذاری و جاذبه امام حسین(ع) در این گردهمایی نقش محوری دارد و این همان عشق به امام حسین (ع) و آرمان هایش را تداعی می کند.

وی ادامه داد: مردم در بزرگداشت اربعین نقش کلیدی و محوری دارند و شاید در هیچ زمینه ای کشورها چنین ارتباط صمیمی و نزدیکی با هم نداشته باشند.

دیدار با خانواده شهدا

 حجت الاسلام رضوانی همچنین بعد از این دیدار با خانواده شهیدان پای نبرد و آقا عظیمی دیدار و از صبر و استقامت خانواده های شهدا تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha