جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهدوی

حوزه/ آیت الله مهدوی، از نمایشگاه فرهنگی «به قدمت یک قرن مجاهده» در مدرسه صدر بازار اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سیدابوالحسن مهدوی، صبح امروز از نمایشگاه فرهنگی « به قدمت یک قرن مجاهده» که به مناسبت برگزاری نشست فرهنگی معرفی شخصیت، افکار، آثار و فعالیت های بین المللی آیت الله حاج سید محمد علی مبارکه ای (ره) در مدرسه صدر بازار برگزار شد، بازدید کرد.

وی دراین بازدید تصریح کرد: شخصیت، منش و سیرۀ این عالم  خوشفکر را نیاز جدی امروز حوزه ‌های علمیه و عموم فضلا و روحانیون به خصوص نسل جوان حوزوی است.

عضو خبرگان رهبری افزود: زندگی فضیلت‌ آمیز این عالم عامل، آمیزه ‌ای از اهتمام به علم و دانش در کنار مجاهدت با نفس و التزام به تقوا و سپس حضوردر مسایل اجتماعی و سیاسی است.

آیت الله مهدوی تجلیل از عالمان دینی را سنتی رایج و حسنه دانسته و اذعاند اشت : تعظیم و تجلیل ازآیت الله مبارکه ای (ره) حرکت بسیار شایسته وقابل تقدیر است، زیرا تکریم عالمان دین، تکریم یک شخص نیست بلکه بها دادن به علم و فظیلت و تقواست.

وی تاکید کرد: این مدرس حوزه علمیه اصفهان، تکریم از بزرگانی هچون آیت الله مبارکه ای را یک ضرورت  در شرایط امروزجامعه است، بزرگانی مانند آیت الله سید محمدعلی مبارکه ای (ره) تابلو و چراغ راه برای نسل جوان هستند.

   

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha