جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: هر روز دشمن بر بدعهدی های خود می افزاید و دشمنی هایش را آشکارتر می سازد، ولی قادر نیست به این نظام الهی و اسلامی ضربه ای بزند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، پیش از ظهر امروز در رزمایش «الی بیت المقدس» که در شهر سنندح برگزار شد، اظهار داشت: باید خداوند را شاکر باشیم که دارای بسیجیانی جان برکف و فدایی ولایت هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: به جرأت می توان گفت که بسیجیان نه تنها مستضعفین کشور را از چنگال دشمنان نجات دادند، بلکه مستضعفین جهان را هم نجات داده‌اند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر روز دشمن بر بدعهدی های خود می افزاید و دشمنی هایش را آشکارتر می سازد، ولی قادر نیست به این نظام الهی و اسلامی ضربه ای بزند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: تاریخ نشان داده کسانی که به ابرقدرت ها و کشورهای زورگو دل بسته اند، راه به جایی نبرده اند و امروز همه شاهد وضعیت کشورهای وابسته هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستانادامه داد: این موضوع برای کردهای سوریه هم اتفاق افتاد، در عربستان هم نمایان شد و برای انگلیس هم که این همه خوش‌ خدمتی برای آمریکا کردند، وفادار نبودند، این ها اینچنین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه تاکید کرد: پروردگار متعال در ازای این همه ایثار نعمت‌ هایی را وعده داده است که عظمت و اقتدار ایران و ملت به این دلیل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: ساده‌زیستی‌، پاکی، شجاعت و فضیلت از ویژگی‌های بارز مقام معظم رهبری است و چنین ویژگی‌هایی باعث شده تا دشمنان عنوان کنند هر طرح ما علیه ایران با یک سخنرانی رهبری این کشور خنثی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وجود رهبری باعث شد که ملت ایران همه به هم پیوند بخورند و بی شک این اتحاد و انسجام در بین مسلمانان جهان نیز روزی عملی خواهد شد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی سیل خروشانی از پیوند مسلمانان است و هر چند دشمنان تلاش می‌کنند تا این جمعیت کاهش یابد.

وی با اشاره به تلاش های مذبوحانه دشمنان برای کم رنگ کردن پیاده روی اربعین حسینی، گفت: امام خامنه ای فرمودند که آمریکا را در دهه ۵۰ از ایران بیرون کردیم، در دهه ۹۰ از منطقه بیرون راندیم و جریان مقاومت هم امروز از چنان قدرتی برخوردار است که اجازه عرض‌اندام به دشمنان در منطقه را نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha