سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان اربعینی معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ حجت‌الاسلام کیانی با اشاره تعبیه ی دو دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل طلاب تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، گفت: در روز های شنبه، یک شنبه و دوشنبه مورخ ۲۰، ۲۱ و ۲۲ مهر یک دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل رایگان طلاب به سوی مرز شلمچه هماهنگ شده است.

حجت الاسلام محمد کیانی، دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اظهارداشت: باهمکاری بسیج طلاب و معاونت امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در روز های شنبه، یک شنبه و دوشنبه مورخ ۲۰، ۲۱ و ۲۲ مهر دو دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل رایگان طلاب به سوی مرز شلمچه و چذابه هماهنگ شده است.

وی ساعت حرکت اتوبوس را هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء اعلام کرد و گفت: این اتوبوس از مسجد اعظم اهواز تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، طلاب را به صورت رایگان منتقل می‌کند.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان، اضافه کرد و اظهارداشت: راهیان سفر اربعین جهت ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی، کد طلبگی، نام مدرسه علمیه، شماره تماس و تاریخ حرکت خود را به آیدی کارشناس معاونت امور طلاب خوزستان (@howzekhozestan) در پیام رسان ایتا ارسال نمایید.

وی با بیان اینکه طلاب می توانند به صورت خانوادگی از این امکان استفاده کنند، اذعان داشت: طلاب خواهر و خانواده ایشان نیز می توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه زائرین غیرطلبه نیز میتوانند از این طرح استفاده کنند، گفت: عموم مردم از ساعت ۱۵ هر روز (در صورت وجود ظرفیت خالی) جهت همان روز ثبت نام نمایند.

وی در پایان اظهارداشت: با توجه به محدودیت نفرات، ثبت نام و عدم حضور به موقع، موجب تضییع حقوق سایر طلاب می باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha