جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کریم خانی

حوزه/ مسئول پشتیبانی موکب آستان مقدس بانوی کرامت از توزیع ۴۸۰ هزار آب معدنی در میان زائران اربعین حسینی خبرداد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ کارتن آب خریداری کردیم و تاکنون چهار هزار کارتن از حرم‌های امام علی علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام و هزار و۵۰۰ کارتن آب معدنی از حرم امام حسین علیه‌السلام به این موکب اهدا شده است که هر کدام از این کارتن‌ها دارای ۶۰ لیوان ۲۰۰ سی‌سی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  کریم‌خانی طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا اظهار کرد: برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین تلاش کرده‌ایم تا همه امکانات و بسترهای مورد نیاز را فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: تاکنون هفت دستگاه تریلی و کامیونت لوازم و مواد مصرفی برای بخش‌های مختلف موکب به ویژه مهمانسرا در ایران تهیه و به عراق آورده شده و بخشی از اقلام ضروری نیز از کشور عراق تهیه شده است.

مسئول پشتیبانی موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: با توجه به اینکه امسال حرکت پیاده‌روی اربعین با استقبال گسترده زائران زودتر آغاز شد موکب آستان مقدس نیز که قرار بود از ۱۶ مهرماه فعالیت خود را آغاز کنداز ۱۴ مهرماه آغاز به فعالیت کرد هر چند در این تاریخ تمامی اجناس مورد نیاز موکب به عمود ۱۰۸۰ نرسیده بود و برخی از اقلام در عراق خریداری شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا دو هزار و ۵۰۰ کارتن آب خریداری کردیم و تاکنون چهار هزار کارتن نیز از حرم‌های امام علی علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام به صورت اهدایی تحویل موکب شده است و یک هزار و ۵۰۰ کارتن نیز اهدایی از حرم امام حسین علیه‌السلام به ظرفیت آب‌های موکب اضافه می‌شود که هر کدام از این کارتن‌ها دارای ۶۰ لیوان آب معدنی با ظرفیت ۲۰۰ سی‌سی است.

کریمخانی با اشاره به اینکه خادمان موکب آستان مقدس به صورت شبانه‌روی در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند، گفت: فقط طی یک روز به غیر از آمار دمنوش، چای و شربت، بیش از ۱۸ هزار و ۶۰۰ بسته آب لیوانی در میان زائران توزیع شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha