سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
توزیع غذای گرم میان زائران

حوزه/ مخبر دزفولی، با اشاره به توزیع روزانه ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم میان زائران، گفت: در صورت نیاز خودروهایی برای تردد زائران اربعین از سوی ستاد اجرایی فرمان امام پیش‌بینی‌شده است تا در مسیر بازگشت زائران را جابه‌جا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مستقر در پایانه مرزی شلمچه، محمد مخبر دزفولی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، امروز در جریان بازدید از مواکب ستاد فرمان امام مرز شلمچه، با بیان اینکه ۱۲ موکب از مرزهای پنج‌گانه ایران و همچنین در خاک عراق راه‌اندازی شده است، اظهارداشت: در این مواکب روزانه بیش از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم میان زائران در هر وعده توزیع می‌شود که این آمار نسبت به سال گذشته، دو برابر شده است.

وی با اشاره به جانمایی خودروهای حمل‌ونقل عمومی در مسیر بازگشت زائران، گفت: در صورت نیاز خودروهایی برای تردد زائران اربعین از سوی ستاد اجرایی فرمان امام پیش‌بینی‌شده است تا در مسیر بازگشت زائران را جابه‌جا کنند.

مخبر دزفولی، با اشاره به انجام فعالیت‌های تبلیغی-فرهنگی در کلیه موکب‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بیان کرد: در کلیه موکب‌های ستاد اجرایی فرمان امام خدمات تبلیغی- فرهنگی شامل ارتباط روحانیون با زائرین، اقامه نماز جماعت، تبلیغ سینه‌به‌سینه و همچنین خدماتی نظیر چشم‌پزشکی، آزمایشگاه و تأمین دارو به زائرین اربعین حسینی ارائه می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha