سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نمایشگاه سبک زندگی اسلامی منچستر با هزاران بازدیدکننده برپا می گردد

حوزه/ پنجمین دوره نمایشگاه سبک زندگی اسلامی منچستر، با بیش از 120 غرفه دار از 15 کشور برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از asianimage، نمایشگاه سبک زندگی اسلامی آخر هفته در روزهای 26-27 اکتبر با حضور هزاران شرکت کننده در شهر منچستر انگلستان برگزار می گردد.

در این نمایشگاه بیش از 120 غرفه دار از بیش از 15 کشور جهان از کانادا ، مالزی ، فرانسه و پاکستان حضور خواهند داشت و صنایع غذایی، پوشاک محجبه و دیگر محصولات و خدمات مربوط به سبک زندگی اسلامی را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند داد.

رشد دو برابری بازار حلال نسبت به اقتصاد جهانی

بازار حلال، یکی از رو به رشد ترین بازارهای مصرف کننده جهان می باشد و تقریبا در مقایسه با اقتصاد جهانی رشد دو برابر داشته است.

رئوف میرزا ، بنیانگذار نمایشگاه در این رابطه می گوید: با رشد سالانه در بخش های متنوع سبک زندگی حلال، نمایشگاه با مجموعه های عظیمی از محصولات و خدمات نوآورانه از مارک های برتر و شناخته شده، به استقبال شرکت کنندگان می رود.

میرزا از بنیانگذاران نمایشگاه در خصوص پنجمین نمایشگاه سبک زندگی اسلامی منچستر «ام ال یی» افزود: نمایشگاه ما اکنون دو جایزه ملی از جمله جایزه بهترین رویداد سال 2018 را برنده شده است و اکنون از کاندیدای اصلی جایزه «بهترین رویداد زنده در جوایز رسانه ای آسیایی 2019 است.

  وی افزود: آنچه رویداد ما را جذاب کرده، تنوع غرفه داران، نمایش های لباس و پوشاک محجبه، سمنیمارها، آشپزی زنده و جشنواره مفرح خانوادگی دوستان است. جمع این رویدادها نمایشگاه را منحصر به فرد ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha