جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سسید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی گفت: بازاریابی از جمله مشکلات میوه و محصولات کشاورزی در استان است و مسئولین باید به صورت جدی وارد میدان شده و با ایجاد پایانه فروش محصولات کشاورزی از ماندن محصولات بر روی دست کشاورزان جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به لزوم اظهار محبت به اهل بیت (ع) اظهار داشت: محبت اهل بیت موجب می‌شود انسان در صراط مستقیم حرکت کند.

وی افزود: مردم از زیارت امام رضا (ع) که واسطه بین خدا و بندگان است و بزرگترین نعمت الهی بر ملت ایران است، نباید غفلت کنند.

امام جمعه ارومیه  در ادامه بر لزوم قناعت در زندگی تاکید کرد و گفت: برای غلبه به مشکلات اقتصادی باید در زندگی هم مسئولین و هم مردم قناعت در زندگی را رعایت کرده و از مصرف بی‌رویه و اسراف خودداری کنند و اهل بیت ما را به تولید حداکثری و استفاده حداقلی توصیه کرده‌اند.

وی بیان داشت: مسئولین از بیت المال محافظت کرده و از ریخت و پاش در ادارات خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بر لزوم مدیریت بارندگی‌ها توسط مسئولین اشاره و اضافه کرد: سال گذشته در اثر بارندگی‌ها مشکلاتی برای کشور به وجود آمد و مسئولین از اکنون برای بارش‌های باران برنامه ریزی کنند تا مشکلاتی را به وجود نیاورد.

تربیت معلمین در اولویت آموزش و پرورش قرار گیرد

وی در ادامه سخنان خود به موضوع تعلیم تربیت اشاره کرد و گفت: امر تربیت در کشور توجه جدی می‌طلبد و وزیر و مدیران آموزش و پرورش باید به این مسئله توجه جدی داشته باشند و در راس آن به تربیت معلمین که تربیت جامعه به دست آن‌ها است، اهتمام ویژه داشته باشند، اسلام به معلم احترام خاصی قائل است، اما باید به این قشر باید توجه جدی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد: عدالت آموزشی باید در آموزش و پرورش اجرا شود و نباید این‌گونه باشد که هر کس پول بیشتری داشته باشد فرزندش در رفاه آموزشی باشد و آن‌هایی که فقیر هستند از اموزش محروم باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: بازاریابی از جمله مشکلات میوه و محصولات کشاورزی در استان ما می‌باشد و مسئولین باید به صورت جدی وارد میدان شده و با ایجاد پایانه فروش محصولات کشاورزی از ماندن محصولات کشاورزی بر روی دست کشاورزان جلوگیری کنند، نباید دغدغه کشاورزان فروش محصولاتشان باشد و نمایندگان مجلس و مسئولین باید برای مدیریت این مسئله وارد کار شوند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha