جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 869300
۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
بانوان حسینی تفت

حوزه/ بانوان طلبه شهرستان تفت همزمان با دهه پایانی ماه صفر نمایشگاه رهروان راه عشق و همایش بانوان حسینی را برگزار کردند.

شعبانی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران ام ابیهای شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: همزمان با ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، برای اولین بار همایش بانوان حسینی همراه با نمایشگاه «رهروان راه عشق» در این مدرسه علمیه برگزار شد.

وی افزود: در نمایشگاه رهروان راه عشق به نقش بانوان در قیام عاشورا، نقش زنان منتطر در زمان حال و سبک زندگی حسینی پرداخته شد و در این همایش شرکت کنندگان با گوشه ای از خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ونقش مؤثر مادران وزنان ایشان در تربیت  وحمایت مخصوصا با زندگی نامه شهید حججی وخاطراتی از ایشان آشنا شدند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه ام ابیهای تفت اظهار کرد: حجت الاسلام نجیمی سخنران این مراسم در سخنانی، نحوه دفاع از دین را در هر زمانی متفاوت دانست و گفت: گاهی دفاع از دین با گذشتن از آبرو، گاهی با گذشتن از مال و زمانی هم با گذشتن از جان صورت می گیرد وچه خوب است که ما هم زمان خود را دریابیم که الان اسلام از ما به عنوان یک زن چه می خواهد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha