یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حجت الاسلام محمد شیخ ناصری

حوزه/ شهید طلبه حجت اسدی از جوانان فعال در شهر زینبیه و دفاع از حرم بود که مردم این شهر و همرزمان این شهید والا مقام هیچ گاه رشادت ها و فداکاری های این شهید بزرگوار را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد شیخ ناصری، مسئول دفتر بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س)، با حضور در موکب زینبیون حوزه علمیه استان قزوین، در جوارحرم مطهر عقیله بنی هاشم(س)، گفت: شهید طلبه حجت اسدی از جوانان فعال در شهر زینبیه بود که مردم این شهر و همرزمان این شهید والا مقام هیچ گاه رشادت ها و فداکاری های این شهید بزرگوار را فراموش نخواهند کرد.

وی بیان کرد: این مدافع حرم همیشه در جلسات روضه همراه جوانان شرکت می کرد و در همین راستا برنامه ریزی خوبی برای جوانان زینبیه در حوزه های مذهبی و فرهنگی داشت و کارهای او همیشه خالصانه بود.

مسئول دفتر بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) اظهار کرد: استان قزوین شهدای والا مقامی در دفاع از حریم ولایت تقدیم کرده و یکی از شهدای مدافع حرم که پیکر او هنوز برنگشته، شهید ذکریا شیری است که امیدواریم مردم قزوین و خانواده این شهید عزیز، با پیدا شدن پیکر ایشان، از چشم انتظاری خارج شوند.

وی به برپایی موکب حوزه علمیه قزوین در زینبیه و حلب اشاره و بیان کرد: برنامه ریزی و توزیع غذا در بین نیازمندان و آوارگان سوی، بسیار منظم بود که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha