پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
سعیدی

حوزه/ نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: آشنا کردن نسل های نوجوان و جوان با مفاخر علمی ودینی جز با برگزاری بزرگداشت ها میسر نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان،  زهرا سعیدی، ظهر امروز در نشست خبری کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله مبارکه ای  اظهار کرد: در این شهرستان عالمان بزرگی بودند که مرحوم آیت الله مبارکه ای تنها به عنوان یک نماد از مفاخر شهرستان معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: صاحب بن عباد یکی دیگر از عالمانی است که نقش برجسته و بی بدیلی در شیعه شدن مردم اصفهان داشته و زاده این شهرستان است، برگزاری بزرگداشت عالمان دینی از جمله وظایفی است که برعهده همه مسئولان است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی  بیان کرد: آشنا کردن نسل های نوجوان و جوان با مفاخر علمی و دینی جزء با برگزاری بزرگداشت ها میسر نخواهد شد، همچنین تبیین زندگی و سیره عالمان و تعریف تفکر مفاخر ما برای آحاد جامعه رسالت اجتماعی است که برعهده همه مسولان شهر، استان وکشور است

در ادامه علیرضا اسلامی فرد، دبیر کنگره بزرگداشت آیت الله مبارکه ای توضیح داد: کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله مبارکه ای ۲۳ آبان ماه ازساعت ۸ صبح الی ۱۱ صبح در مجتمع الزهرا مبارکه با حضور شخصیت های برجسته علمی کشوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این کنگره بزرگداشت 6 اثر از آن مرحوم رونمایی می شود  که شامل کتاب مرات الغیب، شجره مبارکه، کتاب حکایات مبارکه ای، اسلام خالص دیگر کتاب و اشعار صفایی پنجمین کتاب که مجموعه اشعار مرحوم مبارکه  و ششمین کتاب گزیده دانشوران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha