شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دومین همایش فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران _حجت الاسلام والمسلمین سید سعید رضا عاملی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی با تاکید بر این که مقام معظم رهبری پرچمدار اقناع افکار عمومی هستند، گفت: نسل جدید باید درباره جنایات آمریکا شناخت پیدا کند و ماهیت نظام سرمایه داری آمریکا را بشناسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حضور در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد مبارزه با آمریکا و نماد برملاسازی نیرنگ‌های آمریکاست و جمهوری اسلامی ایران تنها دولتی است که به صورت منطقه‌ای و همه جانبه مسیر مبارزه با آمریکا را باز کرده و این کشور را به عنوان استعمار بزرگ معرفی کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: امیدواریم ۱۳ آبان منجر به این شود که پرچم مبارزه با آمریکا در سطح جهان فراگیر شود و پلیدی و نیرنگ آمریکا برای ملت‌های دنیا باز شود و استفاده‌های سوئی که در عرصه جهانی این کشور در حال انجام آن است کنترل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نسل جدید باید شناخت و معرفتش در این حوزه‌ها بیشتر کند. مقام معظم رهبری پرچمدار اقناع افکار عمومی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی در ادامه تاکید کرد: بعضی از افراد جامعه خیال پردازی‌هایی درباره آمریکا دارند و فکر می کنند آمریکا واقعا دست تمیز دارد، ولی داشتن ۸۰۰ پایگاه جهانی در جهان، بازار تجارت ۵۵ درصدی سلاح‌های جهان اقتضاء می‌کند که آمریکا مسیر جنگ داشته باشد و در جهان قلدری کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه تاکید کرد: نسل جدید باید درباره جنایات آمریکا شناخت پیدا کند و ماهیت نظام سرمایه داری آمریکا را بشناسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha