جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار عبدالکریم عابدینی با علی سعیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: آمریکایی‌ها هیچ گاه خیری برای مردم ما نخواسته‌اند و مذاکره با آمریکا کار غلطی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار با رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار کرد: در ۱۳ آبان سه نسل متفاوت با یکدیگر تجمیع می‌شوند که امام خمینی (ره) و یارانشان، دانشجویان و دانش آموزان هستند که نشان دهنده نقش همه اقشار در وقایع مهم این روز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاست.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه ویژه‌ای برای دانش آموزان قائل هستند و آنها را همانند اساتید و مدرسین دانشگاه خطاب می‌کنند که گویای اثرگذاری این قشر در جامعه است.

امام جمعه قزوین با اشاره به دیدار روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی با هزاران نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان یادآور شد: روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر تأکید کردند که مذاکره با آمریکایی‌ها بیهوده است.

وی افزود: مسئولان نباید حل مشکلات را در مذاکره با آمریکا بدانند چرا که همه دیدند آنها هیچگاه بر عهد و پیمان خود استوار نیستند و هیچ خیری برای مردم ما نمی‌خواهند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، ظرفیت های کشور را برای دست‌یابی به رشد و توسعه پایدار، بسیار بالا دانست و تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جوان، متخصص و با انگیزه به توسعه و پیشرفت پایدار در بخش‌های مختلف دست یابیم و هیچگاه نگاهمان به آمریکا و غرب نباشد.

متأسفانه برخی همچنان چشم به مذاکره دوخته‌اند

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا نیز در این دیدار بیان کرد: متأسفانه برخی همچنان چشم به مذاکره دوخته‌اند و گمان می‌کنند برای حل مشکلات باید با آمریکایی‌ها مذاکره کرد.

وی افزود: رهبری بارها فرموده‌اند که مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه‌ای ندارد و همه باید به این اصل مهم توجه کنند تا کشور دچار خسارت نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha