جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار دانش آموزان نخبه و بسیجی همدان با امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: باید قدردان خداوند باشیم که این زمینه فراهم شده است و اگر از این فرصت استفاده درست نکنیم جوابی برای خداوند نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، امشب در اولین جلسه استادیاران حلقات صالحین همدان، با تشکر از اقدامات آیت الله طه محمدی یادآور شد: انجام کار تشکیلاتی ضرورتی است که امروز برای همگان مشخص شده است.

وی افزود: در راستای چگونه انجام شدن یک کار تشکیلاتی طرح صالحین یکی از عملیاتی ترین اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

امام جمعه همدان با بیان این که صالحین بستر انجام کار تشکیلاتی را فراهم کرده است اظهار داشت: اگر به ریزش هایی که در انقلاب داشته ایم با دقت نگاه کنیم اکثرا کسانی را مشاهده می کنیم که در انقلاب مبانی فکر آنها مبانی صحیحی نبوده است و با احساسات وارد فصای انقلاب شده اند.

وی تصریح کرد: اساتید در حلقه های صالحین باید بر روی مبانی فکری جریان انقلابی کار کنند، اتفاقی که کمتر در چهل سال گذشته رخ داده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با گلایه از این که در ده سال گذشته به این فکر نکرده ایم که امروز مسئولان چه شاخصه هایی باید داشته باشند ابراز داشت: متاسفانه به فکر آینده نیستیم و در ایام نزدیک به انتخابات جریان های دلسوز تازه شروع به کار می کنند و به کادر سازی اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: برای بقا دین و اسلام همه ما باید زحمت بکشیم چرا که امروز بقا دین و اسلام را باید مرتبط با بقا نظام دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به این که روحانیت همیشه در خط مقدم خدمت رسانی حضور داشته است خاطر نشان کرد: عمامه هایی که در جنگ غرق در خون شد و سرهای زیادی که با عمامه شان بریده شد نشان از این حضور دارد.

وی در ادامه با بیان این که در نطام اسلامی بیشترین آسیب ها از جانب مسئولان است یادآور شد: انحرافات در فکر و عملکرد مسئولان ممکن است جریان انقلاب را از بین ببرد و لذا تربیت نیروهای انقلابی آشنا به مبانی دینی، عقلی و عملی بسیار ضروری است.

امام جمعه همدان شجره طیبه صالحین را بستری برای تبلیغ دانست و گفت: وظیفه شما عزیزان تبلیغ است، حال که در صالحین این بستر فراهم شده است امروز تنها نیاز داریم که به منبر برویم و به اثر گذاری در جامعه بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید درگیر کارهای روزمره شویم و انگیزه خود را از دست بدهیم ابراز داشت: باید قدردان خداوند باشیم که این زمینه فراهم شده است و اگر از این فرصت استفاده درست نکنیم جوابی برای خداوند نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha