دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 870682
۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
مسابقات قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ ثبت نام مسابقات قرآن کریم آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه، آمادگی خود برای شرکت در مسابقه را اعلام و ثبت کنند.

حجت‌الاسلام امیر صیاحی، کارشناس قرآن و حدیث حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آغاز ثبت نام مسابقات قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، اظهارداشت: ثبت‌نام طلاب از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به نشانی www.tahzib.ismc.ir صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه طلاب خوزستانی در مسابقات سال گذشته خوش درخشیدند، گفت: نفر اول مسابقات قرآن کریم در بخش بین‌الملل، جناب آقای آلبوغبیش از طلاب خوزستانی بود که علاوه بر آن نیز یک نفر دیگر هم برگزیده یکی دیگر از رشته‌ها بود.

حجت‌الاسلام صیاحی، با اشاره به زمان آغاز مسابقات، بیان کرد: زمان برگزاری مرحله کشوری مسابقات نیمه دوم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ است که مکان برگزاری مرحله کشوری آن متعاقباً اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است، مسابقات قرآن و حدیث، ویژه طلاب برادر در رشته‌های حفظ قرآن(۵، ۱۰، ۲۰ و کل)، حفظ جزء سی و سور منتخب، قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، خطابه قرآنی، حفظ موضوعی، معارف حدیث و تفسیر در سه مرحله برگزار می‌گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha