جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شعبانی

تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نیاز امروز جامعه اسلامی ما، تبیین خدمات ۴۰ ساله انقلاب شکوهمند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ، حجت‌الاسلام‌ حسن شعبانی، عصر امروز پنج شنبه طی سخنانی در جمع مسئولین انجمن‌های اسلامی کارخانه‌های استان، ظرفیت‌هایی که به‌واسطه انقلاب و برکت جمهوری اسلامی ایجادشده‌اند را کم‌نظیر دانست و افزود: با بررسی انجام‌گرفته در خصوص ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به این نتیجه می‌توان رسید که قانون با دستی باز برای سازمان تبلیغات اسلامی ساختار تعریف کرده است.

وی دامه داد: حضور سازمان تبلیغات اسلامی در ادارات، کارخانه‌ها، مراکز درمانی، بانک‌ها، هیأت، مساجد و مراکز قرآنی به چشم می‌خورد و این را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌ها برای افرادی دانست که معتقدند ایجاد ساختار در هر نظامی مشکل است.

شعبانی افزود: امروزه نیاز فرهنگی جامعه به‌قدری متنوع است که اگر ده‌ها تشکل فرهنگی باهم تمام‌وقت حرکت کنند بازهم نیازمند تلاش و کوشش هستیم.

وی، نفوذ را بحثی پیچیده دانست و ادامه داد: باید علم و آگاهی را افزایش و مسائل را در مجموعه‌های خود افزایش دهیم که در این راستا باید تمام انجمن‌های اسلامی و مجموعه‌های دینی، دست در دست هم دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه بر اینکه قدرت کشور به‌واسطه خون شهدا بوده و با حضور و کمک آنان هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد. نفوذ، نقشه دشمن است که باید در مقابل آن، علم و آگاهی را افزایش و تبیین کرد.

شعبانی در پایان سخنان خود تأکید کرد: امروزه وظیفه ما به‌عنوان انجمن‌های اسلامی این است که نیاز کشور را بر تمام آحاد مردم و حتی مسئولین بیان کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha