سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ امام‌جمعه قم گفت: رهنمودهای مراجع بزرگوار در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه عفاف و حجاب می‌تواند نقشه راه ما برای رسیدن به اهداف و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز به همراه ائمه جمعه استان قم در دیدار با آیت‌الله  العظمی جوادی‌آملی که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، با اشاره به این‌که حفظ ظاهر قم با توجه به وجود حرم مطهر، حوزه‌های علمیه و خاستگاه انقلاب بودن این شهر مورد توجه و دغدغه همه اقشار به ویژه رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بزرگان دینی است، اظهار کرد: در همین راستا قرارگاهی با عنوان ۱۹ دی در استان تشکیل شده است تا رسیدگی ویژه‌ای به موضوع عفاف و حجاب صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در این قرارگاه از مسئولان و مدیران تأثیرگذار استانی و شهری نیز دعوت شده تا با حضور خود راهکارهای مورد نیاز برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در استان به ویژه در حوزه عفاف و حجاب و حفظ چهره انقلابی قم را مطرح و اجرایی کنند.

آیت‌الله سعیدی مطرح کرد: جلسات متعددی نیز در قرارگاه ۱۹ دی به صورت هفتگی با مسئولان و مدیران ادارات، نهادها، اصناف، صدا و سیما و غیره برگزار و طرح‌هایی خوبی نیز ارائه شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهنمودهای مراجع بزرگوار در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه عفاف و حجاب می‌تواند نقشه راه ما برای رسیدن به اهداف و دستیابی به موفقیت‌های بیشتر باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha