جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی فردا در ساری خبر داد.

حجت الاسلام صدر الله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران گفت: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی فردا در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که این مراسم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، افزود: در این مراسم از ۲۳ اثر برگزیده چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده از ارسال ۷۶۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی های اجمالی و تفصیلی اولیه در مدارس، ۱۸۵ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که در ارزیابی آثار ارسالی دقت کافی لحاظ شود، بیان داشت: هر یک از آثار سه تا چهار مرحله از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که از ۲۳ اثر برگزیده، ۵ اثر مربوط به حوزه علمیه برادران، سه اثر حوزه بابل و ۱۵ اثر از حوزه علمیه خواهران است، افزود: این آثار برگزیده در ارزیابی های صورت گرفته امتیاز بیش از ۸۰ را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده در ادامه سخنان خود با بیان این که علاوه بر این ۳۴ اثر شایسته تقدیر نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، بیان داشت: امتیاز این آثار در ارزیابی ها کمتر از ۸۰ بوده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفت گروه علمی علاوه بر داوران، آثار برگزیده را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دادند، افزود: علاوه بر این آثار انتخابی از سوی گروه های علمی برای بررسی و نظر نهایی در شورای علمی جشنواره نیز مطرح و به تصویب رسید.

وی در ادامه سخنان خود از ارسال آثار برگزیده چهارمین جشنواره استانی علامه حلی مازندران به جشنواره کشوری خبر داد و افزود: خوشبختانه آثار ارسالی به چهارمین جشنواره استانی علامه حلی از نظر کیفی نسبت به سال گذشته رشد خوبی داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha