شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه نرجس بیرجند

حوزه/ نخستین نرم‌افزار اطلاعات شهدای روحانی و ایثارگر ویژه سیستم‌ عامل اندروید، در تالار قرآن همدان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، در مراسمی از نخستین نرم‌افزار اطلاعات شهدای روحانی و ایثارگر ویژه سیستم‌های اندروید که به همت بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) همدان طراحی شده است، رونمایی شد.

حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی‌ یمین،   ظهر امروز در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار، در تالار قرآن همدان با تاکید بر اینکه باید به شبهات موجود به نحو صحیح پاسخ دهیم، اظهار داشت: شبهه سازی از طرف دشمن در ارتباط با مشروعیت نظام و موضوع ولایت‌فقیه و همچنین مشکلات کشور و کارآمدی آن از جمله شبهاتی است که باید امروز به آنها جواب بدهیم.

وی افزود:  گروه‌هایی همچون فرقه شیرازی که شبانه روز برای زیر سؤال بردن مشروعیت نظام در حال فعالیت هستند، نوک پیکان حملات خود را به سمت رهبر معظم انقلاب گرفته اند و لذا باید نقش مدبرانه رهبری را در جامعه تشریح کنیم.

حجت الاسلام حسینی یمین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چارچوب هایی که قانون مشخص کرده است، فعالیت می کنند، یادآور شد: این یک امر مشخصی است که هر فردی به اندازه اختیارات خودش مسئولیت دارد و به همان میزان هم باید از او سؤال شود.

وی به اصل ۱۱۰ قانون اساسی و وظایف رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف رهبری تعیین سیاست‌ های کلی نظام است که ایشان در همین راستا ۴۱ سند ر ارائه کردند، اما اجرایی کردن آنها جز وظایف دولت و رئیس‌ جمهور خواهد بود.

این استاد حوزه در پایان، طلاب را فرماندهان اصلی در میدان مبارزه با شبهات نامید و ابراز داشت: پاسخ گویی به شبهاتی که در اجتماع وجود دارد و از بین بردن آنها نیازمند پاسخ‌هایی واضح و قاطع است که طلاب باید با مطالعه به بهترین وجه به این شبهات پاسخ بگویند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha