شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارباب سلیمانی

حوزه/ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و دینی خواستار احداث نماز خانه در فضاهای عمومی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی امروز در جلسه ای با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: باید نگاه ما در کنار پیشرفت های مادی و اقتصادی به سمت پیشرفت های معنوی نیز معطوف باشد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و دینی، احداث نمازخانه در فضاهای عمومی را از ضرورت ها دانست و ادامه داد: در بحث نماز تفاهم نامه ای با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بسته شده است که در صورت اجرایی شدن این تفاهم نامه امکان تعامل و حمایت از طرح های فرهنگی و رسانه ای در بحث نماز و اقامه نماز در ادارت و سازمانهای تولیدی فراهم می شود.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی افزود: در امور فرهنگی و دینی باید شورای اقامه نماز در همه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه استان، بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری در ترویج فریضه اقامه نماز فعال شوند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور فرهنگی و دینی گفت: خوشبختانه ستاد اقامه نماز مستقر در وزارت ارشاد از طرح های هنری در حوزه نماز و اقامه نماز به خوبی حمایت می کند.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مسئولان می توانند با حمایت از طرح های دینی و معنوی در جامعه همانند نماز و فریضه و سنت امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار مهمی در تشویق و جذب جوانان به سمت فریضه واجب نماز داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha