جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه طلاب رزن و درگزین

حوزه/ امام جمعه درگزین گفت: تجلیل از علما و بزرگان منطقه یکی از برنامه هایی است که ان شاءالله با همکاری ارگان های گوناگون در سطح شهرستان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین ربیعی در جلسه طلاب و فضلای رزن، درگزین و بخش سردرود که عصر امروز در قم برگزار شد، گفت: درگزین جدیدا به شهرستان تغییر پیدا کرده است؛ اما فقط چند خیابان آن آسفالت شده و تاکنون کار خاصی برای این شهرستان انجام نشده است.

وی اظهار داشت: حوزه علمیه قروه متعلق به شهرستان درگزین و رزن بوده و کارهای خوبی نیز در این حوزه صورت پذیرفته است؛ اما در دوره جدید تغییراتی داشته ایم تا بتوانیم خروجی های بهتری داشته باشیم.

امام جمعه درگزین ابراز داشت: تقوا لازمه کار روحانیت است و باید با این خصیصه در سطح شهرستان کار کنیم تا بتوانیم دستاوردهای مناسب داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین ربیعی خاطرنشان ساخت: «تمرین تقوا» و «تَخَلُّق به عدالت» از ضروریاتی است که در راستای تمدن سازی اسلامی نیازمند به آن هستیم.

وی تصریح کرد: امروز این ظرفیت در سطح شهرستان وجود دارد که از توانایی طلاب و فضلا در مباحث گوناگون استفاده نماییم.

امام جمعه درگزین بیان داشت: تجلیل از علما و بزرگان منطقه یکی از برنامه هایی است که ان شاءالله با همکاری ارگان های گوناگون در سطح شهرستان خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha