جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در نشستی با دانشجویان، رسالت های مهم این قشر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام جمال قدرتی صبح امروز با جمعی از دانشجویان دانشگاه کردستان گفتگو کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار اظهار کرد: روز دانشجو به لحاظ ماهیت روز مبارزه با استکبار و هدف آن مقابله با استکبار که در راس  آن آمریکا قرار دارد می باشد.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه سخنان خود به برخی رسالت های مهم دانشجویان اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از رسالت های دانشجویان، مطاله گیری می باشد، جوانان عزیز دانشجو باید بتوانند در جهت مطالبه گری از مسئولان نظام مثمرثمر باشند و کشور را در جهت رشد و پیشرفت قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار ادامه داد: بصیرت یکی دیگر از رسالت های مهم قشر دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: رسالتی که امروز دانشجویان عزیز در رفع توطئه های شیاطین دارند رسالتی ستودنی هست و اجر و پاداش زیادی عندالله دارد. چرا که دشمن سعی دارد امروز جوانان ما را از دین جدا کند و یک تصویربی دین از دانشجویان ما نشان بدهد.

این استاد حوزه ادامه: بصیرت و ولایت مداری که عزیزان دانشجوی ما از خودشان نشان می دهند می تواند ضمن خنثی کردن تهدیدات استکبار، آن را به فرصت تبدیل کرده و به مظهری از قدرت و صلابت این کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار عنوان داشت: تا زمانی که جوانان عزیز دانشجوی ما در سنگر افتخارات علمی و پژوهشی حاضر باشند و شناخت عمیقی از فرهنگ ارزشی اسلامی داشته باشند هیچ ابرقدرتی نمی تواند از عظمت آنها بکاهد.

حجت الاسلام قدرتی، دشمن شناسی را از دیگر رسالت های دانشجو عنوان کرد و گفت: یکی از بحث هایی که در این ایام بیشتر مورد توجه قرار می گیرد بحث دشمن شناسی هست، تا اینکه دانشجو با دشمن شناسی قوی وضعیت امروز جامعه را بررسی و برای گذر از آن برنامه ریزی خوبی داشته باشد و با آگاهی بیشتر، خودی را از غیر خودی و غیرخودی و انقلابی را از غیرانقلابی و دوست را ازدشمن بخوبی تشخیص بدهد و برای دیگران هم مشعل هدایت باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از جریان های نفوذی درصدد تخریب بنیه اعتقادی و سیاسی دانشجویان و مردم است لذا در این شرایط حساس باید بصیرت و دشمن شناسی خودمان را بالا ببریم تا از ورود این جریان ها به دانشگاه ها جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام قدرتی با تاکید بر رسالت مهم دانشجویان در کمک به تداوم حرکت رو به رشد جامعه، بیان کرد: دانشجویان انقلابی با شناخت صحیح از مردم ونظام و دین و نیاز جامعه با سلاح علم می توانند مسیر رشد جامعه را هموار نموده تا مردم از زندگی خوبی برخوردار باشند و کشور را از بن بست اقتصادی نجات داده و راه نفوذ دشمنان ما را به کشور مسدود نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha