جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدرضا عبدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با بیان این که برای رسیدن به سعادت باید قرآن و اهل بیت (ع) را با هم داشته باشیم، گفت: توصیه بزرگان و علمای دین این است که حب اهل بیت (ع) را در عمل نشان دهیم، یعنی هر لحظه رو به کمال حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام محمدرضا عبدی، شامگاه شنبه در جمع طلاب مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب که در حسینیه این مدرسه برگزار شد با اشاره به اینکه اخلاق یک مسئله عملی است نه نظری، اظهار داشت: درس اخلاق گفتنی نیست، بلکه عملی است و عمل در مباحث اخلاقی نکته کلیدی است.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی با بیان این که برای رسیدن به سعادت باید قرآن و اهل بیت (ع) را با هم داشته باشیم، افزود: توصیه بزرگان و علمای دین این است که حب اهل بیت (ع) را در عمل نشان دهیم، یعنی هر لحظه رو به کمال حرکت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س)، بیان داشت: حضرت معصومه (س) شباهت زیادی به حضرت زینب (س) داشتند و هر دو سرشار از معنویتی وصف ناپذیر و تالی تلو معصوم بودند.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی افزود: در شان حضرت زینب(س) وارد شده که عالمه غیر معلمه بودند و حضرت معصومه (س) هم، این گونه هستند.

وی، سومین شباهت مشترک حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) را عشق و علاقه وافر هر دو به برادر عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha