جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر سرخه

حوزه/ حجت الاسلام فاطمی بصیر گفت: وضع نماز جمعه نسبت به جمعیت خوب است و رتبه برتر دارد اما نباید نماز جمعه و مجالس مذهبی و گفتمان انقلابی ما از جوانان کم و خالی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر، امام جمعه سرخه، در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه، با اشاره به جایگاه ممتاز سرخه در نقش آفرینی انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان فاخر، فرهیخته و فرزانه شامل سردار مهدوی نژاد و سردار ایمانی نسب در استان بی‌نظیر هستند نقش شایان آنها در سرخه در دوران دفاع  مقدس خیلی برجسته است.

وی با بیان اینکه مقایسه سرخه دیروز و امروز ناراحت‌کننده است و اوضاع شهر راکد است، تصریح کرد: من معترضم و به عنوان امام جمعه ناراحتم؛ شهرستان در وضعیت خوشایندی نیست.

امام جمعه سرخه افزود: وضع نماز جمعه  نسبت به جمعیت خوب است و رتبه برتر دارد، اما نباید نماز جمعه و مجالس مذهبی از جوانان کم و خالی باشد.

وی خاطرنشان کرد: سرهنگ کاظمی با اخلاق خوب تعامل با مساجد، با پایگاه ها و حوزه ها خیلی سازنده بوده، روابط عمومی ایشان بسیار خوب بوده است. و روستاهای ممتازی داریم امکانات بسیار کم است و برای اینکه مجمع ماعالی باشد، باید امکانات باشد. تبعیض در استان‌ها کم و بیش به چشم می‌خورد و این نباید در شهر ما دیده شود باید مسابقات و عنایت برای همه باشد شکاف بین پاسداران پیشکسوت و پاسداران جوان وجود دارد که باید پر شود.

حجت الاسلام فاطمی بصیر گفت: امیدواریم با حضور فرمانده جدید، اتحاد بین فرماندهان، پایگاه‌ها و حلقات صالحین برقرار شود و موفق و سربلند باشیم.

بر پایه این گزارش، مرتضی عبداللهی در حکمی از سوی سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه سرخه معرفی شده است.

وی پیش از این در کسوت معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان مشغول به خدمت بود و سرهنگ عباسعلی کاظمی فرمانده پیشین سپاه ناحیه سرخه بود  که با این حکم، جای خود را به عبداللهی داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha