جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسینی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در نشست تخصصی با کارشناسان فرهنگی استان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه باید راهبر موسسات و دستگاه های فرهنگی باشد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، در نشست تخصصی با کارشناسان فرهنگی استان با تقدیر از عملکرد آن ها گفت: کارکنان این حوزه سرمایه‌های ارزشمندی هستند که با همدلی و انسجام ویژه‌ای، می‌توانند منشأ اثرات بسیارمفیدی شوند .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد فرهنگ و کار فرهنگی افزود: معظم له به جهت اهمیت این موضوع فرمودند حاضرم جانم را فدای آن کنم که به تبع این موضوع، سازمان اوقاف و امور خیریه با بیش از ۸۰۰ نوع نیت فرهنگی در کشور مستلزم تاثیرگذاری در این حوزه بسیار مهم و حیاتی است .

وی ادامه داد: خروجی تمام تلاش ها باید بحث فرهنگی واجرای امینانه به نیات واقفین خیراندیش باشد .

مدیرکل اوقاف وامورخیریه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این اداره کل با توجه به وظیفه ذاتی خودش باید راهبر و همراه سایر موسسات و دستگاه های فرهنگی باشد .

حجت الاسلام حسینی افزود: در حوزه فرهنگی ما رقیب دستگاه های فرهنگی نیستیم بلکه رفیق آن ها هستیم و با مشارکت و هم افزایی با آن ها و افراد خیّر می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم .

مدیرکل اوقاف وامورخیریه آذربایجان شرقی همچنین گفت: در عصر سرماخوردگی بشر که ازهمه جا هجمه بر فرهنگ ما وارد می شود با دغدغه مندی می توانیم در جامعه به نحو احسن در بخش های مختلف تاثیرگذار باشیم .

وی درپایان خاطرنشان کرد: باید بدانیم این مسئولیت بزرگی که برگردن ماست ادامه راه شهدا است که با همدلی و درکنارهم بودن می توانیم دراجرای نیات واقفین، وهمچنین درکارهای فرهنگی با حل مشکلات پیش رو کارهای خوب و بهتری را انجام بدهیم تا شاهد تاثیر گذاری شگرف آن در جامعه باشیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha