شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
لطف‌ الله دژکام - امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روحانیت را چراغ روشن هدایت مردم خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز ،حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز، با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: آنچه در رابطه با موضوع کاندیداتوری در انتخابات خبرگان، چند ماه اخیر اذهان را مشغول کرده است، این بوده که بنده نیز در خدمت حضرات عرض کردم بنایی برای ورود به این عرصه ندارم و واقعا نیز نداشتم.

وی اضافه کرد: بنده تا امروز هیچ اقدامی نکردم و خدمت بزرگواران نیز عرض کردم بهتر آن است که علمای اعلام و بزرگواری چون آیت الله شب زنده‌دار به این عرصه ورود پیدا کنند که باعث افتخار نیز هستند، اما ایشان فرمودند به دلیل اینکه عضو فقهای شورای نگهبان هستم و شبهه ای پیش نیاید بهتر است، شرکت نکنم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه تصریح کرد: در شهر شیراز نیز خدمت بزرگوارانی عرض کردم بهتر آن است که آنان در انتخابات حضور یابند، چراکه جمع روحانیت همیشه چراغ های روشن هدایت برای مردم بودند، اما این بزرگواران نیز لطف فرمودند و از بنده مطالبه کردند که در انتخابات شرکت کنم.

وی با بیان اینکه مطالبه از بنده برای حضور در انتخابات خبرگان از نظر سیاسی بود، عنوان کرد: اگر بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان ورود به این عرصه پیدا نکنم، شاید برخی تصور کنند این انتخابات در ذهن ما کم اهمیت است که درحقیقت این گونه نیست و ما مجلس خبرگان را بسیارمهم و کلیدی می‌دانیم.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: طبق مطالبه ای که بزرگواران در شیراز، قم و اقشار مختلف برای حضور بنده در انتخابات خبرگان داشتند، تصمیم گرفتم با کسب اجازه از محضر روحانیت معظم، از جهت ادای تکلیف در این انتخابات حضور پیدا کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha