شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ آیت الله شاهچراغی با اشاره به پراکندگی نیروهای متعهد و مقید به اهداف انقلاب اسلامی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، خواستار شناسایی و تجمیع این افراد با برنامه ریزی‌های مطلوب اثرگذار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در نشست شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به پراکندگی نیروهای متعهد و مقید به اهداف انقلاب اسلامی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی، خواستار شناسایی و تجمیع این افراد با برنامه ریزی‌های مطلوب اثرگذار شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: نیروهای مفید در سطح استان سمنان و شهرستان‌ها پراکنده هستند و شاید در برخی از موارد این افراد شناخته شده نیز نباشند که باید این نیروها شناسایی و جذب شوند تا از ظرفیت و پتانسیل آنان به نفع نظام و انقلاب استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه در شورای راهبردی باید اصل بر وحدت نیروهای انقلابی باشد، تصریح کرد: اگر وحدت نباشد و تفرقه شکل بگیرد به هیچ هدفی نمی توانیم برسیم و باید محوری باشد که همه بر روی آن محور گام بردارند و وحدت نیروی های انقلابی یک اصل و خواسته ای از سوی بنده در استان و حتی خواسته رهبر معظم انقلاب و امام راحل بوده است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه جوانان را به اعتقادات دینی معتقد کنیم، افزود: اصل بر این است که اگر عقیده ضعیف باشد و محکم نباشد نمی تواند عملی را به صورت قوی دنبال کرد.

وی با تاکید بر توجه اخلاق دینی و اسلامی، خاطرنشان کرد: در زمان انتخابات بداخلاقی ها تجلی پیدا می کند و جلوه می یابد که باید شوراهای فرهنگی در نخستین امر بر مسئله اخلاق دینی و اسلامی تاکید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر این که میدان دادن به جوان ها و جوانگرایی نظر حضرت آقاست، گفت: میدان دادن به جوانان یک امری لازم و ضروری است.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه باید این گونه شوراها دنبال خروجی کار باشند، افزود: باید خروجی این گونه کارها برای مردم بیان شود که جمع شده ایم چه کاری انجام دهیم و چه کاری انجام داده ایم و شورای راهبردی قرارگاه‌های فرهنگی می بایستی امین و مشاور ما در امورات فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha