جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ نشست پژوهشی مبانی قرآنی و روایی بیانیه گام دوم انقلاب، در مدرسه علمیه  خواهران فاطمیه شهرستان کارون با حضور حجت‌الاسلام نبی زاده، برگزار شد.

خانم موسوی، معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان کارون، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری نشست پژوهشی مبانی قرآنی و روایی بیانیه گام دوم انقلاب در محل این مدرسه علمیه، اظهارداشت: همزمان با هفته پژوهش و در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و آشنایی هرچه بیشتر طلاب خواهر با جزئیات و مفهوم این بیانیه، نشستی تحت عنوان «مبانی قرآنی و روایی بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه استاد این نشست، حجت‌الاسلام نبی‌زاده، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان است، گفت: إن‌شاءالله قرار است این نشست به‌صورت هفتگی استمرار پیدا کند.

موسوی، با اشاره به‌ ضرورت توجه طلاب به بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، سرآغازی برای تمدن نوین اسلامی است، ضروری است که طلاب و کلیه حوزویان، با دقت جزئیات و بند بند این بیانیه را مطالعه و بررسی نمایند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان کارون، با اشاره به تهیه بروشورهای اینترنتی از بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در قالب‌های مختلف در تلاش هستیم تا طلاب را از کارکردهای بیانیه آشنا کنیم.

وی همچنین از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب انسان کامل» در این مدرسه علمیه خبرداد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha