شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حسنعلی عربی

حوزه/ مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان گفت: وعده های عمرانی و غیرعملی، نماینده را وامدار مردم خواهد کرد و این موضوع نمایندگان را از وظیفه اصلی خود که تقنین و قانون گذاری بر اساس نیازهای اصلی و مهم جامعه و کشور است، دور خواهد ساخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام حسنعلی عربی، در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان سمنان،به میزبانی استانداری این استان، با بیان اینکه نظام ما یک نظام انتخاباتی است و در مشارکت مردم ریشه دارد، اظهار داشت: ملت ما با بصیرت خود، در ۴۱ سال گذشته و بیش از ۳۰ انتخابات، با تمام مسائل، مشکلات و سختی هایی که داشتند، نظام، انقلاب، رهبر و عقیده خود را تنها نگذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان سمنان با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند، این بار نیز مردم با مشارکت بالا حضور پیدا خواهند کرد، تصریح کرد: نمایندگان وام دار مردم نبوده و وام دار حکومت، انقلاب و نظام هستند و وظیفه آنها به ذات پیگیری برای ساخت پل، بیمارستان و این موارد نیست و نیاز است تا نمایندگان از دادن وعده های عمرانی بپرهیزند.

وی با بیان اینکه وعده های عمرانی و غیرعملی، نماینده را وامدار مردم خواهد کرد، افزود: این موضوع نمایندگان را از وظیفه اصلی خود که تقنین و قانون گذاری بر اساس نیازهای اصلی و مهم جامعه و کشور است، دور خواهد ساخت.

حجت الاسلام عربی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا اصلاحیه های موثر در قانون انتخابات کشور دیده شود و مشکلات در این حوزه کاهش خواهد یابد و همچنین تلاش کنیم تا توقع مردم از نمایندگان برای پل‌سازی و اقدامات عمرانی از بین برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha