جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام ثابت قدم هستند، گفت: این مردم علیرغم همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی با آن مواجه هستند، در دفاع از اصل انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارند.

حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، از این روز به عنوان حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران در چنین روزی برای دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و رهبری به میدان آمدند، افزود: حضور به موقع مردم همه معادلات فتنه گران را در داخل و خارج بر هم زد.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در کمین نشسته تا به این نظام دینی ضربه بزند، گفت: در سال ۸۸ فتنه گران به بهانه تقلب در انتخابات تلاش کردند تا کشور را در مسیر آشوب سوق دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی تصور می کردند با فتنه انگیزی می توانند به اهداف شوم خود در کشور دست پیدا کنند، افزود: سخنرانی مهم و اثرگذار مقام معظم رهبری در نماز جمعه توطئه دشمن را به کلی خاموش کرد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در همه صحنه ها و عرصه ها نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب خواهند ماند، گفت: علیرغم همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد، مردم لحظه ای از انقلاب دور نخواهند شد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که هدف دشمن فاصله گرفتن مردم از اصل انقلاب و نظام اسلامی است، بیان داشت: این مردم در همه صحنه های انقلاب ثابت کرده اند که همواره پای آرمان های انقلاب خواهند ماند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نهم دی سال ۸۸، حرکت عظیم امت انقلابی و با بصیرت کشورمان در دفاع از اصل نظام و ولایت بود، خاطرنشان کرد: مردم با خلق آن حماسه عظیم، بار دیگر ثابت کردند اجازه موج سواری و فتنه انگیزی به دشمنان را نخواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و نظام ثابت قدم هستند، گفت: این مردم علیرغم همه مشکلاتی که در حوزه اقتصادی با آن مواجه هستند، در دفاع از اصل انقلاب و نظام با کسی تعارف ندارند.

حجت الاسلام خوبانی اظهار کرد: دشمنان چشم دیدن حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف این انقلاب را ندارند، به همین دلیل همواره حضور حماسی و بی نظیر ملت ایران در دفاع از انقلاب، مورد بی توجهی رسانه های غربی قرار می گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حماسه نهم دی سال ۸۸ امسال نیز بار دیگر با هدف دفاع از انقلاب و نظام از سوی ملت ایران تکرار شد، بیان داشت: علیرغم همه تلاش رسانه های غربی و دولت های مداخله گر، ملت بزرگ ایران ثابت کردندن در دفاع از انقلاب لحظه ای درنگ نخواهند کرد.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha