شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
9 دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) با ابراز امیدواری از حضور برجسته مردم در راهپیمایی ۹ دی گفت: حضور انقلابی مردم در راهپیمایی 9 دی، حمایت از اهداف نظام و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خدیجه قانعی زارع در گفتگویی  حماسه 9 دی را روز بیداری و هوشیاری و وحدت همه جانبه ملت ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران سراسر نقاط عطفی است که در اذهان ملت ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است، دوران رشادت های جوانان دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی و پیشرفت های نانو هسته ای از نمونه های بارزی است که جزو هویت هر مومن انقلابی است اما در این عرصه دشمنان مانع رشد و شکوفایی هرچه بیشتر جوانان نخبه می شوند و به لطف خداوند هر بار شکست می خورند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) بندرترکمن اذعان کرد: ملتی که در 9 دی حماسه آفریدند، همان امتی بودند که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود، بر دهان استکبارستیزان مشت سنگینی را نشاندند.

قانعی زارع اضافه کرد: امسال در حالی این حماسه بزرگ و الهی را گرامی می داریم که بار دیگر خباثت های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار در صدد مختل کردن نظام با ایجاد شبکه های نفوذ، برپایی آشوب از طریق ترفندهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازند اما بار دیگر با وجود رهنمون های داهیانه ی رهبر فرزانه نظام اسلامی، خط بطلانی بر اندیشه و افکار شوم، عناد بد خواهان نظام کشید و با هوشیاری مردم ولایتمدار و حساسیت آنها به مقدسات اسلامی، غبار فتنه از جامعه اسلامی شسته شد.

وی اظهار کرد: این فتنه و آشوب، اگر چه خسارت های جانی و مالی زیادی را در پی داشت اما با هدایت و راهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و لبیک آحاد ملت شریف ایران خنثی شد و بار دیگر نشان دادند که "ید الله فوق ایدیهم"؛ به راستی که خداوند یار و یاور مومنان است.

استاد حوزه معتقد است: شرکت باشکوه مردم در حماسه 9 دی نشان می دهد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان(ره) گوش می دهند که فرمودند: «همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

قانعی زارع اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله مردم ولایتمدار و مومن انقلابی در حماسه 9 دی حضور یابند و با بصیرت در راستای اهداف نظام و رهبری گام بردارند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha