جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حماسه 9 دی

حوزه/ سازمان بسیج طلاب استان همدان هم‌زمان با فرا رسیدن ۹ دی و روز بصیرت بیانیه‌ای در این زمینه ارائه کرد و مردم همدان را به حضور پررنگ در اجتماع ۹ دی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در همدان، سازمان بسیج طلاب استان همدان هم‌زمان با فرا رسیدن ۹ دی و روز بصیرت بیانیه‌ای در این زمینه ارائه کرد و مردم همدان را به حضور پررنگ در اجتماع ۹ دی دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ (سوره مبارکه نساء:۵۹)

روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد "یوم الله ۹ دی ماه" سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(رحمة الله علیه) و تجلیگاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)  و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ  ایران اسلامی در چهل سال اخیر برای غلبه بر توطئه‌ها و طراحی‌های شوم جبهه دشمن و چالش‌ها و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش‌روندگی میهن اسلامی به شمار می‌رود.

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد حوادثی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود واعتقادات و آرمانهای امام و رهبری دست مایه ی عده ای خواص بی خاصیت وبی بصیرت شود. باید گفت تاریخ نشان داده تا ظلم و استبداد هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم مؤید همین نظر است؛ پس اگر فتنه ۸۸ مهار شد، دلیلی بر خشکیده شدن ریشه‌های فتنه نیست و در صورتی که ما بیدار نباشیم، شکل‌گیری فتنه‌های دیگر محتمل است.

بسیج طلاب و روحانیون استان همدان ضمن گرامی‌داشت نهم دیماه ، اعلام می‌دارد که همچون گذشته در پاسداری از ارزشهای والای انقلاب اسلامی ، از هیچ کوششی دریغ ننموده و امیدواریم همه مسئولان با نصب العین قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری و با اتکا به ظرفیت‌های داخلی به اهداف عالیه انقلاب شکوهمند اسلامی و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر آن، روز به روز نزدیک‌تر شده و با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (ع) بر دشمنان نظام و فتنه‌های آتی غلبه کرده و برای  رشد وشکوفائی هرچه بیشتر میهن اسلامی بکوشند.

بسیج طلاب وروحانیون استان همدان/ دی ماه۹۸

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha