شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین استوار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس ۹ دی را روز تجلی حمایت مردم ایران از مقام و جایگاه امامت و ولایت دانست و گفت: نهم دی ماه روز بصیرت مردم حماسه ساز ایران است، ده سال پیش در چنین روزی خروش مردم موجی ایجاد کرد که آب خنک بر آتش کینه همه دشمنان ریخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، صبح امروز در اجتماع ۹ دی مردم نورآباد ممسنی، با اشاره به اینکه حضور مردم لبیک به فرمایش های مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: ۹ دی روز خروش مردم مسلمان ایران علیه استکبار جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی روز تجلی حمایت مردم ایران از مقام و جایگاه امامت و ولایت است، اضافه کرد: نهم دی، روز بصیرت مردم حماسه ساز ایران است؛ ده سال پیش در چنین روزی خروش مردم موجی ایجاد کرد که آب خنک بر آتش کینه همه دشمنان ریخت.

مدیر حوزه علمیه فارس تصریح کرد: امروز ۹ دی ۱۰ ساله شد و حضور مردم حضور مبارکی است که اجازه نمی دهد یوم الله ۹ دی به فراموشی سپرده شود، چراکه مقام معظم رهبری فرمودند انگیزه هایی برای فراموشی مناسبت های مقدس وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹ دی را می خواهند به فراموشی بسپارند، خاطرنشان کرد: مگر امت حزب الله خواب هستند که ۹ دی به فراموشی سپرده شود، این امت در سرتاسر ایران همواره بیدار و آماده هستند تا در اجرای فرامین ولی امر نائب امام عصر(ع) با تمام توان جان فشانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی با اشاره به اینکه مردم ایران ۴۰ سال است که انقلاب اسلامی را برپا کرده اند، ابراز کرد: ۴۰ سال است فریاد اسلام و ندای عدالت خواهی مردم به گوش جهانیان رسیده و ۴۰ سال است کشوری که بزرگترین پایگاه استکبار جهانی و بزرگترین حامی صهیونیست بین الملل در این مکان بود را از دست دشمن گرفته است، انقلاب ما این کشور را تبدیل به نقطه امید مستضعفان عالم و پایگاه عدالت خواهان کرده است.

وی مطرح کرد: جای تعجب نیست که دشمن عصبانی شود و با هر نقشه ای به دنبال برگشتن به این کشور و تحقیر ملی این مردم باشد، مردم ۴۰ سال است اجازه ندادند دشمنی را که بیرون کرده اند با بعضی از مزدوران و خائنین داخلی که هوس بازگرداندن دشمن را داشته اند به سر انجام برسد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس بیان کرد: هنوز مردم ما دل در گرو خدا و ولی خدا دارند، دشمنان خیال کرداند با مشکل آفرینی که منشا عقلی آن خودش است، می تواند مردم را از اسلام و از آرمان های امام و مقام معظم رهبری جدا کند.

وی در پایان خطاب به دشمنان انقلاب و ایران اسلامی تصریح کرد: ما در اجتماع ۹ دی مردم نورآباد ممسنی اعلام می کنیم که این مردم تا آخرین نفس در راه اعتلای اسلام و انقلاب لحظه ای خسته نخواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha