یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
۲۰۲۰۱۰۰۹۱۱۳۶۵۵_IMG_1452 copy.jpg

حوزه/ امروز مردم اهواز یک‌صدا و هم قدم با حضور حماسی خود در مصلی امام خمینی(ره) و پس از آن در راهپیمایی وحدت، به دشمنان قسم خورده نظام و همچنین منافقان داخلی، برای بار دیگر ثابت کردند که «ما برای حفظ انقلابمان خون داده‌ایم و آن را با خون خود نیز حفظ خواهیم کرد».

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اجتماع با شکوه مردم اهواز در گرامیداشت حماسه ۹ دی، در مصلا مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

در این اجتماع با شکوه علما، فضلا، اساتید، روحانیون، طلاب مدارس علمیه و سایر آحاد و اقشار جامعه حضور داشته و همگی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر فتنه‌گر» نسبت به توطئه‌های دشمنان اعلام برائت کردند.

امروز مردم اهواز یک‌صدا و هم قدم با حضور حماسی خود در مصلی امام خمینی(ره) به دشمنان قسم خورده نظام و همچنین منافقان داخلی، برای بار دیگر ثابت کردند که «ما برای حفظ انقلابمان خون داده‌ایم و آن را با خون خود نیز حفظ خواهیم کرد».

اما سخنران امروز آیین گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، سردار نوعی اقدم بود که وی در رابطه با پشت پرده‌های فتنه اخیر و همچنین توطئه‌های دشمن برای ایجاد شکاف در جامعه حدود ۱ ساعت صحبت کرد.

پس از آن مردم با شعارهای حماسی و انقلابی راهی خیابان شده و تا مقبره آیت الله بهبهانی راهپیمایی کردند.

در آخر نیز آیین گرامیداشت ۹ دی و راهپیمایی وحدت مردم، با قرائت بیانیه و شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکای مردم، به پایان سید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha