شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات مجلس

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: باید بتوانیم با درایت، دوراندیشی و بصیرت مدیریت انتخابات را حفظ کنیم و اجازه ندهیم تبلیغات مسموم باعث قهر مردم با انتخابات و صندوق های رای شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی ظهر امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب مدرسه سفیران هدایت که با موضوع انتخابات یازدهم برگزار گردید، اظهار داشت: اگر خوب به کشورهای منطقه نگاه کنیم متوجه می شویم که انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون نزدیک به ۳۸ همه پرسه داشته است که این رقم بسیار بالایی برای هر کشوری در بحث انتخابات می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کشورهایی که در منطقه امروز شمشیر را از رو بسته اند و علیه نبود حقوق بشر در ایران سخن می رانند خود با مفهوم مردمسالاری و انتخابات بیگانه هستند.

این استاد حوزه علمیه افزود: همین کشورها به هر وسیله ای می خواهند که انتخابات در ایران را تحت الشعاع قرار دهند و نمونه های زیادی از این دخالت ها در تاریخ انقلاب داریم، لذا باید بتوانیم که با درایت، دوراندیشی و بصیرت مدیریت انتخابات را حفظ کنیم و اجازه ندهیم که تبلیغات مسموم باعث قهر مردم با انتخابات و صندوق های رای شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر در انتخابات مجلس باید بحث کیفیت نامزدها را مدنظر داشته باشیم؛ امروز مجلس شورای اسلامی نیازمند نمایندگانی متدین، باتقوا و انقلابی است و در صورت تحقق این مهم می توان بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور را برطرف کنیم.

این استاد حوزه علمیه با انتقاد از قبیله گرایی و تعصب بیجا در بحث انتخاب نماینده اصلح، گفت: ملاک ما برای انتخاب اصلح باید جزو ملاک هایی باشد که با آرمانهای نظام اسلامی، ولایت فقیه و انقلاب همسویی داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: شما طلاب و روحانیون به عنوان معتمدین جامعه می توانید نقش بسیار مهمی در معرفی نامزدهای اصلح و انقلابی به مردم را داشته باشید، لذا باید بتوانید در انجام این وظیفه ملی و دینی به خوبی عمل کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha