جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه نگاه و باور قبیله ای سم مهلکی در انتخاب نماینده اصلح است، گفت: معیار ما در انتخاب نماینده اصلح باید براساس آرمان های انقلاب، نیازهای کشور و تلاش برای پرکردن خلاءها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به نزدیک بودن یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کمتر از دو ماه دیگر تا انتخابات مجلس باقیمانده است و بی شک در این مدت  باید منتظر حوادث و رویدادهای زیادی در این باره باشیم. به همین منظور از اقشار جامعه به ویژه فعالان رسانه ای و ارباب جراید درخواست داریم که زمینه مشارکت حداکثری مردم را در این همه پرسی مهیا کنند.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه ها، عنوان داشت: برخی از رسانه ها با گمانه زنی و اعلام اخبار و گزارش هایی که هیچ مبنای علمی و استدلالی ندارد نه تنها در بحث ایجاد شور انتخاباتی نقش نخواهند داشت، بلکه این عملکرد می تواند زمینه یاس و کم رنگ شدن انتخابات را فراهم کند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی دیگر از مسائلی که همواره این ملت با آن روبرو بوده است، شیطنت های رسانه ای دشمنان در شبکه های ماهواره ای است.

این استاد حوزوی تصریح کرد: تمام تلاش رسانه های معاند و برانداز، به حاشیه بردن این همه پرسی ملی است، لذا رسانه های داخلی در مقابل این تبلیغات مسموم منفعل عمل نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت:  از فعالان فرهنگی، دینی و اجتماعی نیز انتظار داریم که در این فرصت باقیمانده تا انتخابات اسفندماه در اصلاح برخی از بداخلاقی های انتخاباتی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه و باور قبیله ای سم مهلکی در انتخاب نماینده اصلح است، اظهار داشت: معیار ما در انتخاب نماینده اصلح باید براساس آرمانهای انقلاب، نیازهای کشور و تلاش برای پرکردن خلاها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان سخنان خود گفت: باید نگاهمان را نسبت به انتخابات اصلاح کنیم و اجازه ندهیم که تلاش های برخی از افراد برای ایجاد یاس و ناامیدی بر ما غلبه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha