شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تسلیت

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان در پی شهادت سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابوالمهدی به دست نیروهای تروریستی و وحشی آمریکا پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام تسلیت می خوانیم:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا/در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند ) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره الأحزاب آیه ۲۳)

افتخار بزرگ شهید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی این است که به دست شقی ترین و نکبت بار ترین دشمنان خبیث ملت ایران و جهان اسلام، یعنی آمریکای جنایت کار و رژیم کودک کش و ضدانسانی اسرائیل غاصب به درجه رفیع شهادت و به آرزوی دیرینه خود رسید.

حوزه علمیه استان کردستان، علما، روحانیون و طلاب سرزمین مجاهدت های خاموش، شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به ملت شریف ایران اسلامی، مردم همیشه در صحنه کردستان و آزادگان جهان تسلیت عرض می کند.

این مبارز عاشق و عابد عارف، عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

بر خود فرض می دانیم که انتقام خون آن عزیز و همراهان مجاهدش را از استکبار جهانی بگیریم و خواب را بر چشمان دشمنان اسلام و مسلمین و دشمنان ملت ایران حرام کنیم.

حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha