جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نمازجمعه بندرعباس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس، گفت: جوانان انقلاب با پیشانی بند «من قاسم سلیمانی ام» جواب جنایتکاران را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: امروز صدای شکسته شدن استخوان های آمریکا را احساس کردیم.

امام جمعه بندرعباس، جنایت ددمنشانه آمریکا را محکوم کرد و افزود: سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود، بلکه متعلق به تمام عالم بود و بعداز سردار سلیمانی صدها قاسم سلیمانی دیگر ظهور خواهد کرد و جای او را خواهند گرفت.

وی، شهید سلیمانی را محصول تفکر امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: فکر می کنید با گرفتن یکی از فرزندان این تفکر می توانید جلوی انقلاب و تفکر انقلاب را بگیرید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خطاب به آمریکا گفت: بعداز شهادت سردارسلیمانی روز بیچارگی و بدبختی و فلاکت شما فرا خواهد رسید.

وی افزود: جوانان انقلاب با پیشانی بند «من قاسم سلیمانی ام» جواب جنایت کاران را خواهند داد.

 پس از نماز جمعه، نمازگزاران از مسجد جامع بندرعباس تا سپاه امام سجاد علیه السلام استان به راهپیمایی پرداختند و این جنایت را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha