دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نمازی

حوزه / آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان در پیامی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در پیامی، شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ (احزاب ۲۳)
از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند برخی به سر پیمان خود جان باخته و برخی دیگر به انتظار نشسته‌اند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرد جهاد و شهادت، مرد ایثار و مقاومت، مرد آگاه و با بصیرت، مرد سال‌ها مجاهدت در راه خدا و آرمان‌های والای الهی به شهادت نائل و به آرزوی دیرینه خود رسید.

این سردار سرافراز و پرافتخار اسلام به همراه ابومهدی مهندس و دیگر هم‌رزمانش که خوار چشم دشمنان اسلام و خوار چشم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل بود و سال‌ها به‌عنوان سرباز ولایت مجاهدت خالصانه و شجاعانه خود را به اثبات رسانده بود به خیل دوستان شهید خود پیوست. طُوبی‌ لَهُو وَ حُسْنُ مَآب.

دشمان ما به خصوص آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور آن ترامپ ورشکسته و روسیاه کیفر جنایت خود را به زودی خواهند گرفت و با این حرکت ددمنشانه در طول تاریخ منفور ملت‌ها به خصوص ملت‌های مسلمان و آزاده جهان خواهند بود. آن‌ها بدانند راه مقاومت پایان‌پذیر نیست و هستند بزرگ مردانی که راه آن شهدای والامقام را ادامه دهند.

شهادت این سردار بزرگ، فرمانده سپاه قدس، مالک اشترِ علی زمان را به پیشگاه مقدس ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، تمام نیروهای مسلح، ملت سرافراز ایران، مردم شهید پرور دارالمؤمنین کاشان، همرزمان و همه آزادگان جهان و به ویژه همسر و فرزندان گرامش تبریک و تسلیت می‌گویم و برای روح بلند آن عزیز سفر کرده علو درجات را مسئلت دارم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha