دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حاج ابوالقاسم

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: خون مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی، زمینه پاکسازی سرزمین های اسلامی از لوث مستکبرین عالم به خصوص آمریکایی های جنایتکار را فراهم می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی به حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری و همه مجاهدان جبهه اسلام و راه حقیقت اظهار داشت: این شهید بزرگوار مصداق بارز آن آیه شریفه است که می فرماید مومنین کسانی هستند که با اموال و آبرو و جان خویش در راه خدا مجاهدت می کنند و شهید سلیمانی حقیقتاً بزرگمردی بود که همه عمر خویش در مسیر ولایت و راه نورانی امام و شهیدان قدم برداشت.

وی افزود: ایشان در نهایت نیز در سن ۶۳ سالگی و به دست خبیث ترین مردم روی زمین یعنی نیروهای غاصب آمریکای جنایتکار به آرزوی دیرینه اش یعنی شهادت نائل آمد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: این مجاهد نستوه از ارادتمندان به ساحت اهل بیت(ع) و از پیروان خالص ولی فقیه بود که رهبر معظم انقلاب نیز متقابلاً علاقه خاصی به این سردار رشید جبهه اسلام داشتند.

وی تاکید کرد: بی شک خون مطهر این شهید والامقام، زمینه ساز پاک سازی کامل سرزمین های اسلامی از لوث وجود مستکبرین به خصوص آمریکای جنایتکار خواهد بود و انشاالله شاهد باشیم که به زودی عراق عزیز از زیر چکمه آمریکایی ها نجات یابد و این شهادت باعث شود که حرکت مجاهدان اسلام ناب در همه جای عالم تقویت گردد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha