شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شهادت سردار سلیمانی

حوزه/ ویژه برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش صبح امروز در سراسر استان گلستان و در مصلای های نمازجمعه و مساجد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، ویژه برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، صبح امروز در سراسر استان گلستان و در مصلای های نمازجمعه و مساجد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مراسم متمرکز یادبود شهید سردار سلیمانی، صبح امروز در مصلی وحدت نماز جمعه گرگان از سوی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، استانداری گلستان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان، با حضور باشکوه مردم ولایتمدار گرگان برگزار شد و سردار معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان به ایراد سخن پرداخت. 

در این مراسم، آحاد مردم گرگان، مدیران کل و روسای شهرستانی، کارکنان نهادهای مختلف و طلاب خواهر و بردار شهرستان گرگان هم حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم که با مرثیه خوانی خاندان عصمت و طهارت و بیان ویژگی های شخصیتی شهید عالی مقام سردار سلیمانی همراه بود، مردم گرگان به جهت از دست دادن سرداری فداکار گریستند و ناله سردادند. همچنین در حین سخنرانی سردار معروفی، مردم گرگان بارها با سردادن شعار "انتقام" و تکبیر خواستار مجازات عوامل این حادثه تروریستی شدند.    

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha