شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: ما در این قلب‌هایمان غیض و خشم از آمریکا داریم؛ صبوری می‌کنیم ولی کم‌کاری در برابر شهدا را تحمل نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید شهروز مظفری‌نیا از هم‌رزمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: این مصیبت بزرگ را به همه کسانی که عاشق دین و ولایت هستند از یک جهت تسلیت می‌گویم که چهره‌ای انقلابی، ولایی و مردمی همچون سردار سلیمانی و هم‌رزمان را از دست دادیم و یک سو تبریک عرض می‌کنم که مکتب اهل‌بیت(ع) تربیت‌کننده فرزندانی است که دفاع از قرآن و مکتب می‌کنند و اهل‌بیت(ع) را اسوه خود قرار داده و جان و مال خود را فدا می نمایند.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی هیچ‌گاه جنگ‌طلب نبوده و براساس رهنمودهای قرآن و عترت آغازکننده جنگ نخواهد بود، افزود: ولی با توجه به همین قرآن، با متجاوزین به حریم دین، قرآن و مردم با شدت مواجهه خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: قرآن می‌فرماید «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ؛ با آنان بجنگید خدا آنان را به دست‏ شما عذاب و رسوایشان می ‏کند و شما را بر ایشان پیروزی می ‏بخشد و دلهای گروه مؤمنان را خنک می‏ گرداند».

وی خاطرنشان کرد: امروز همه مردم ایران به خصوص خاندان معظم شهدا که در این حادثه بزرگ، خطرناک و غیرقابل توجیه آسیب دیدند، خواستار مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

آیت‌الله سعیدی با بیان این‌که خداوند وعده نصرت و یاری به مؤمنان داده است، گفت: مسئولان نظام با نصرت الهی و حمایت همه‌جانبه این مردم تا انتقام خون شهدا را نگرفته‌اند از پای ننشینند.

وی افزود: ما در این قلب‌هایمان غیض و خشم از آمریکا داریم؛ صبوری می‌کنیم ولی کم‌کاری در برابر شهدا را تحمل نخواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر این‌که وعده الهی نزدیک است، بیان داشت: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام در راستای تحقق مطالبات رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا رسیدن به هدف نهایی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha