جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عباس عربيان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه حماقت ترامپ و مشاورانش آمریکا را به سمت قهقرا خواهد برد، اظهار داشت: اکنون آمریکایی ها به ویژه ترامپ و به اصلاح مشاورانش می فهمند که چه اشتباه بزرگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان بعدازظهر امروز در نشست با معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی با توطئه آمریکایی ها برای آنان هزینه های بسیار بالایی را رقم خواهد زد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: جایگاه شهید سردار سلیمانی به حدی والا بود که خود شخص ترامپ دستور این جنایت ضدبشری را داد که این نشان می دهد که سردار سلیمانی در دوران مبارزات خود علیه جریان های تروریستی و تکفیری حرف اول را در منطقه می زد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود به حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکایی ها در منطقه «عین الاسد» عراق اشاره کرد و بیان داشت: همان ساعات اولیه شهادت سردار سلیمانی به دست بدترین و شقی ترین انسان های روی زمین، ایران اسلامی اعلام کرد که به زودی انتقام این جنایت را خواهد گرفت و همه جهانیان دیدند که وعده ایران وعده صادق بود و پایگاه نظامی های مزدور آمریکایی را در عراق با موشک نابود ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان بیان کرد: البته به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز در جمع مردم قم سخنرانی می فرمودند این تنها یک سیلی از سوی ملت و سپاه به صورت آمریکایی ها بود و مسئله انتقام جداست.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: قدرت نظامی و موشکی ایران تا حدی است که هنوز کارشناسان و تحلیل گران خود کشور آمریکا در بهت و حیرت هستند و دچار سردرگمی بزرگی گردیده اند.

وی با اشاره به اینکه حماقت ترامپ و مشاورانش آمریکا را به سمت قهقرا خواهد برد، اظهار داشت: اکنون آمریکایی ها به ویژه ترامپ و به اصلاح مشاورانش می فهمند که چه اشتباه بزرگی کرده اند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: آمریکایی ها باید تاون این جنایت خود را دیر یا زود پس می دادند و امروز گوشه ای از قدرت نظامی و موشکی ایران را با تمام وجود خود لمس کردند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از سوی دیگر حامیان و سینه چاکان آمریکا در منطقه از ترس و واهمه ایران و جبهه مقاومت به صورت مذبوحانه ای سکوت پیشه کرده اند که این سکوت برای آنان به مانند مرگ و برای ملت ایران یک پیروزی بزرگ و تاریخی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha