جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گرامیدشت شهید قاسم سلیمانی درمصلی بقیه الله الاعظم کاشان

حوزه / سردار چهارباغی با تاکید بر اینکه موشک های کشورمان کاخ سفید را به لرزه در آورد، تصریح کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی ها در عراق، ترامپ را ذلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سردار محمود چهارباغی، فرمانده اسبق توپخانه نیروی زمینی سپاه، شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپبهد قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان، گفت: حاج قاسم به فرمان مقام معظم رهبری با سازمان دهی نیروهای مقاومت، پشتوانه مرجعیت و همکاری نیروهای سپاه پاسداران داعش را از منطقه بیرون  کرد.

وی، حضور در خط  مقدم به منظور ایجاد روحیه مضاعف در بین رزمندگان جبهه مقاومت را از ویژگی های سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: در یکی از عملیات ها که با مقاومت دشمن روبرو بودیم، حاج قاسم در حالی که نیم ساعت به شروع عملیات مانده بود، به علت خستگی زیاد اجازه یک ربع استراحت خواست و گفت حاج محمود پنج دقیقه مانده به عملیات من را بیدار کن  وقتی خواستم ایشان را بیدار کنم دیدم به خواب عمیقی فرو رفته دلم نیامد صدایش کنم، لذا با گرفتن رمز عملیات از ارشد منطقه حمله آغاز شد و غرش توپخانه سردار را از خواب بیدار کرد و از این که برای شروع عملیات بیدارش نکردیم، شدیدا ناراحت شد.

فرمانده اسبق توپخانه نیروی زمینی سپاه، با بیان اینکه حاج قاسم در تمام سختی ها کنار مردم عراق و سوریه بود، افزود : محبت های سردار به ارتش سوریه باعث شده بود که ژنرال های این کشور، پروانه وارد ور حاج قاسم حلقه بزنند.

سردار چهارباغی ، با بیان اینکه سردار سلیمانی در صحنه های مختلف آمریکایی ها را تحقیر کرد، پیروزی های جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام را مدیون خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان مدیون فداکاری و ایثار فرماندهان قهرمانی همچون شهیدان همت، خرازی، مجتبی حسن زاده و سردار سپهبد قاسم سلیمانی است.

وی، به حضور بسیاربی نظیر مردم ایران و عراق در تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش اشاره کرد و گفت: مطالبه مردم در تشییع پیکر سردار و یارانش،  فرماندهان سپاه پاسداران را بر آن داشت تا با حمله موشکی به پایگاه بسیا مهم آمریکا در عراق، سیلی محکمی به جنایتکاران بزنند.

فرمانده اسبق توپخانه نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه موشک های کشورمان کاخ سفید را به لرزه در آورد، اظهار کرد: حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی ها در عراق، ترامپ را ذلیل کرد.

سردارچهارباغی، در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان باید درس مردانگی و شجاعت را از سردار سلیمانی یاد بگیرند، افزود: مردم وقتی ببینند مسئولان دنبال پست و مقام نیستند به آنها عشق می ورزند، ولی وقتی غیر از این را ببینند، به نظام و انقلاب هم بدبین می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha