جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 880756
۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
فلسفه دین

حوزه/ قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سلسله درس‌گفتارهای فلسفه دین با عنوان «دین و تکامل» را با ارائه دکتر قاسم اخوان نبوی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه سلسله درس‌گفتارهای فلسفه دین با عنوان «دین و تکامل» در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ‌برگزار می‌شود.

این سلسله از درس‌گفتارهای فلسفه دین توسط استاد قاسم اخوان نبوی عضو هیات علمی گروه کلام و دین‌پژوهی پژوهشکده حکمت و دین‌پژوهی پژوهشگاه از اول بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.

استاد اخوان نبوی مؤلف کتاب‌هایی چون: حکمت صدرایی و کلام شیعه، جامعه شناسی دین، هستی شناسی، دین و تکامل و ... بوده و از سال 1386 تا کنون به عنوان عضو هیات علمی، با گروه کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همکاری دارد.

گفتنی است: سلسله درس‌گفتارهای فلسفه دین با عنوان «دین و تکامل» از ابتدای بهمن ماه جاری سه‌شنبه‌ها به مدت هشت‌ هفته از ساعت 15:00 تا 17:00 در محل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر تهران به نشانی تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان احمدقصیر، کوچه پژوهشگاه، شماره 2 برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری استک ظرفیت‌ کلاس‌ها محدود بوده و هزینه ثبت نام در این دوره از درسگفتارهای استاد اخوان مبلغ 500 هزار ریال است.

علاقه‌مندان جهت هماهنگی ثبت نام برای شرکت در درس‌گفتارهای فلسفه دین می‌توانند با شماره 88531244-021 تماس بگیرند.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha